Fejl- og mangelliste
I forbindelse med modtagelsen af lejekontrakten fremsendes diverse materiale, som er relevant for afdelingen, derudover fremsendes en fejl- og mangelliste, som skal udfyldes efter indflytningen i boligen.
Efter indflytningssynet, hvor boligen gennemgås sammen med viceværten, skal man gennemgå boligen og nedskrive på fejl- og mangellisten, hvilke bemærkninger man har til boligen.
Fejl- og mangellisten skal afleveres til viceværten eller administrationen senest 14 dage efter indflytningen, hvorefter at der vil blive taget stilling til, om de påførte fejl og mangler skal udbedres.
Efter indflytningssynet, hvor boligen gennemgås sammen med viceværten, skal man gennemgå boligen og nedskrive på fejl- og mangellisten, hvilke bemærkninger man har til boligen.
Fejl- og mangellisten skal afleveres til viceværten eller administrationen senest 14 dage efter indflytningen, hvorefter at der vil blive taget stilling til, om de påførte fejl og mangler skal udbedres.